موسسه مهاجرتی

معرفی روش های مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا

موسسه مهاجرتی

معرفی روش های مهاجرت به بهترین کشورهای دنیا

ما با ارائه مقالاتی در خصوص انواع روش های مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و استارتاپی به شما در انتخاب کشور مقصد جهت مهاجرت کمک می کنیم

  • ۰
  • ۰

آیا برای کار در کانادا به مدرک نیاز دارید: آیا مهاجرین در کانادا بدون مدرک دانشگاهی می توانند در کانادا کار کنند؟
کانادا گزینه های زیادی برای کارگران بین المللی دارد، بدون توجه به مجموعه مهارت ها یا تجربه کاری که فرد ممکن است داشته باشد. سوال دلهره آور این است که آیا برای کار در کانادا به مدرک نیاز دارید؟ کانادا سی درصد از جمعیت بزرگسال خود دارای مدرک دانشگاهی است، اما این بدان معنا نیست که کارفرمایان کانادایی به دنبال نامزدهای احتمالی بدون مدرک نیستند. شما فقط باید فرصت مناسب مهاجرت را برای خود پیدا کنید. بزرگترین دغدغه مهاجرین به کانادا نحوه پیدا کردن شغل پس از مهاجرت به کانادا، است.

بازار کار کانادا به دلیل کمبود کارگران ماهر محلی تحت فشار است. برای همگام شدن با تعداد مشاغل موجود در کانادا کافی نیست. به همین دلیل، کانادا از کارگران ماهر و با تجربه خارجی که به دنبال زندگی و کار در این کشور هستند، استقبال می کند: بیش از 1 میلیون تازه وارد تا سال 2022.

در این مقاله، در مورد امکاناتی صحبت می شود که چگونه افراد خارجی بدون مدرک دانشگاهی می توانند همچنان در فرصت های کانادا کار کنند و برای مهاجرت اقدام کنند. ما همچنین بهترین مشاغل را برای دارندگان مدرک تحصیلی، نحوه استخدام در یک شرکت کانادایی بدون مدرک، شرایط کار در کانادا و موارد دیگر را پوشش دادیم. ادامه مطلب را بخوانید و به امکانات مختلف مهاجرت بدون مدرک به کانادا نگاه کنید.

نحوه مهاجرت و کار در دولت کانادا بدون مدرک

دریابید که آیا به مجوز کار نیاز دارید یا خیر.
همه مشاغل کانادایی نیاز به مجوز کار ندارند. برخی از مشاغل معاف از مجوز کار هستند. هنگامی که به مجوز کار نیاز دارید، می‌توانید از طریق برنامه کارگران خارجی موقت (TFWP) یا برنامه تحرک بین‌المللی (IMP) آن را تضمین کنید.

یک رزومه به روز تهیه کنید.

بسیاری از متقاضیان در ارسال رزومه به روز نشده مقصر هستند، که یک مشکل واقعی است. رزومه شما پاسپورت شما برای مصاحبه است، بنابراین باید صیقل داده و به روز شود. مهارت‌های شما مرتبط با موقعیتی که برای آن درخواست می‌کنید، بخش بسیار مهمی از رزومه شما خواهد بود، وقتی مدرکی ندارید. همچنین مطمئن شوید که رزومه خود را بر اساس فرمت رزومه کانادایی فرمت کنید.

جستجو برای مشاغل کانادایی که می خواهید برای آنها درخواست کنید، شروع کنید.
 

شما باید به دنبال شغلی باشید که با مهارت و تجربه کاری شما مرتبط باشد. می توانید در اینترنت به دنبال پورتال های شغلی کانادا باشید. معدود موارد رایج عبارتند از Canada Job Bank و Career Builder، در حالی که می توانید بانک رسمی کار کانادا را نیز بررسی کنید.

 

برنامه خود را از امروز شروع کنید.

این مهمترین بخش است - عمل! بر اساس آن عمل کنید و شروع به ارسال درخواست خود به مهاجرت به کانادا کنید.  شما باید بدانید که برای کدام برنامه ویزا می توانید واجد شرایط باشید، و ما اینجا هستیم تا در این زمینه و موارد دیگر به شما کمک کنیم. 

پیشنهاد مطالعه: شرایط اقامت در کانادا

فرصت های کار در کانادا: بهترین مشاغل برای مهاجران بدون مدرک دانشگاهی

نه تنها مشاغل پر تقاضا مانند پزشکان، وکلا و بازیگران در کانادا دستمزد خوبی دریافت می کنند. برخی از بهترین مشاغل در کانادا حتی بدون مدرک دانشگاهی نیز در دسترس هستند.

علاوه بر این، برنامه های مختلف مهاجرت به کانادا از استان ها / مناطق مختلف در کانادا این امکان را فراهم می کند. ما برخی از این مشاغل برتر کانادا را بدون نیاز به مدرک دانشگاهی فهرست کرده ایم. آنها را در زیر بررسی کنید.

راننده ترانزیت

میانگین حقوق: 31968 تا 72264 دلار کانادا
شرایط: دیپلم دبیرستان و گواهینامه رانندگی حرفه ای.

نقشه بردار زمین

میانگین حقوق: 38075 تا 108568 دلار کانادا
الزامات: مهارت های ریاضی خوب، توجه به جزئیات، دانش در جغرافیا، مهارت های خوب خدمات به مشتریان، درک علم و فناوری مهندسی.

کنترل کننده ی ترافیک هوایی

میانگین حقوق: 47344 تا 169911 دلار کانادا
مدارک مورد نیاز: دیپلم دبیرستان، بالای 18 سال، قبولی در آزمون، مصاحبه و گواهی امنیتی، شنوایی و بینایی خوب و دانش انگلیسی و ریاضی.

توسعه دهنده وب

میانگین حقوق: 32700 دلار تا 75114 دلار کانادا
الزامات: چیزی که در مورد توسعه دهنده وب بودن عالی است این است که هنوز در بخش "طراحی" قرار دارد، بنابراین بستگی به استعداد شما و میزان مهارت شما در آن دارد.

دلال معاملات ملکی

میانگین حقوق: 25434 دلار تا 178000 دلار کانادا
شرایط: تا زمانی که دیپلم دبیرستان، دوره آموزشی املاک و مجوز فروش، مهارت در فروش، دانش گسترده از بازار مسکن دارید، پس باید خوب بروید!

راننده کامیون زباله

میانگین حقوق: 31779 تا 61264 دلار کانادا
شرایط: مهارت های ارتباطی خوب و مجوز DZ. پس باید خوب بروی!

لوله کش

میانگین حقوق: 33308 دلار تا 86932 دلار کانادا
شرایط مورد نیاز: دیپلم دبیرستان، چهار تا پنج سال کارآموزی و برخی استان ها ممکن است به گواهینامه های تجاری نیاز داشته باشند.

آتش نشان

میانگین حقوق: 38388 دلار تا 100688 دلار کانادا
شرایط مورد نیاز: دیپلم دبیرستان، گواهی کمک های اولیه و CPR، نداشتن سابقه جنایی، مهارت های عالی زبان انگلیسی و توانایی برقراری ارتباط در موقعیت های شدید.
*توجه داشته باشید که این کار مستلزم آن است که در بهترین فرم باشید، زیرا ممکن است در هر زمانی از روز برای ماموریت ها دعوت شوید.

تکنسین برق

میانگین حقوق: 53641 تا 66300 دلار کانادا
شرایط: دیپلم دبیرستان، بالای 16 سال، به برنامه کارآموزی برق پیوسته و در آزمون استعدادیابی برق قبول شده باشد و مهارت در زبان انگلیسی و ریاضی امتیاز محسوب می شود.

تکنسین خدمات خودرو/مکانیک

میانگین حقوق: 26532 تا 71119 دلار کانادا
الزامات: دیپلم دبیرستان و برخی مغازه ها ممکن است به گواهی مکانیک نیاز داشته باشند.

آشپز 

میانگین حقوق: 39701 دلار تا 80243 دلار کانادا
شرایط مورد نیاز: دیپلم دبیرستان، گواهینامه های تجاری، و توانایی رسیدگی به ساعات طولانی و موقعیت های پرفشار.

پیشنهاد مطالعه: تحصیلات: دلیل اصلی مهاجرت

شرایط کار در کانادا: برنامه های مهاجرت برای داوطلبان غیر دیپلم

بیش از سه برنامه مهاجرتی وجود دارد که نامزدهای بدون تحصیلات رسمی می توانند از بین آنها انتخاب کنند، اما در اینجا در CanadaCIS، ما موارد زیر را بهترین انتخاب کرده ایم:

برنامه تجارت ماهر فدرال کلاس تجربه کانادایی برنامه حمایت از خانواده
کلاس تجربه کانادایی برنامه ای برای کارگران ماهری است که تجربه کار در کانادا دارند و می خواهند اقامت دائم داشته باشند. این احتمالاً رایج ترین گزینه برای کارگران ماهر است که نیازی به مدرک ندارند، اما برخی از الزامات دیگر عبارتند از:

برآورده کردن الزامات سطح زبان برای شغل شما مانند نوشتن، خواندن، گوش دادن و صحبت کردن
شما به حداقل یک سال تجربه به عنوان یک کارگر ماهر در کانادا نیاز دارید.

سوالات متداول آیا برای کار در کانادا به مدرک دانشگاهی نیاز دارید؟

چه مدت می توانم با ویزای کار در کانادا بمانم؟

ویزای کار کانادا به کارگران ماهر اجازه می دهد تا 12 یا 24 ماه در کانادا بمانند. می توانید پس از انقضای ویزای تعطیلات کاری خود تا 6 ماه در کانادا بمانید.

خانمی که پیشنهاد کار می گیرد
بیش از 1 میلیون تازه وارد تا سال 2022 برای ورود به کانادا دعوت شده اند.

آیا می توانم بدون مدرک دانشگاهی  ویزای کار بگیرم؟

آره. اگرچه اکثر مشاغل در سطح حرفه ای در کانادا به حداقل مدرک لیسانس نیاز دارند، اما داوطلبان بدون مدرک همچنان می توانند ویزای کار دریافت کنند تا زمانی که مهارت ها، تجربه، تحصیلات و زبان را کسب کنند. و الزامات شغلی شرکت انتخابی خود را برآورده کنند.

آیا می توانم بدون کار به کانادا مهاجرت کنم؟

خوشبختانه، برای مهاجرت به کانادا نیازی به دریافت پیشنهاد شغلی ندارید. این کشور چندین برنامه در دسترس را ارائه می دهد که به کاندیداها اجازه می دهد قبل از ورود بدون داشتن شغل، برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. تا زمانی که شما یک "کارگر ماهر" هستید، این فرصت برای شما وجود دارد که برای اقامت دائم درخواست دهید.

کار در کانادا برای افرادی که مدرک دانشگاهی ندارند چگونه است؟

کانادا هیچ تبعیضی در قبال دارندگان مدرک تحصیلی ندارد، که برای خارجی هایی که سابقه تحصیلی ندارند عالی است که در شرکت های کانادایی کار کنند. برخی از ثروتمندترین افراد ساکن در کانادا مدرک دانشگاهی ندارند. آنها یا راه خود را از طریق تجارت پیش بردند یا تجارت خود را راه اندازی کردند. دانشگاه همیشه یک مزیت عالی برای داوطلبان است، اما نباید نتایج شما را هنگام درخواست اقامت دائم کانادا تحت تاثیر قرار دهد.

 

  • ۰۱/۱۰/۲۵
  • امید امیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی